Nu åkte pekpinnen fram.

Ibland är det läge för förtydliganden, så som man ibland skriver i journalistbranschen. Fast denna gång tänker jag göra både ett förtydligande och en definition av storstadslantis. Följande;

Storstadslantis är ett ventilhål där jag får släppa mina språkliga hämningar, ha ett alterego och spela lös alla mina ironiska funderingar, alla världens sarkasmer och svordomar som bor inom mig. Eftersom jag i mitt arbete inte kan göra det och jag vanligtvis är en perfektionist ut i fingerspetsarna, så kan det vara skönt att ha ett forum där jag får spy ur mig all galla. Mer eller mindre, och fullständigt genomtänkt.


Men det förstod ni väl redan?

Kommentarer
Postat av: siss

Ja vadå? Var/Är det ngn som inte gör det menar du? Skit i dom isf! Idag blir dt bastu på em sen mello på kväll´n... fiiiint det! Hörs!

2009-02-28 @ 05:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0