Sneakersbrud ut i fingertopparna.

Fyy satan i gatan vilket köp jag gjorde i dag på lunchen! Jag är så in i helvete nöjd så jag ler med hela fejjan tror jag. Vårens sneakers är inhandlade! Lite tidigare i år än brukligt... men jag passerade skoaffären i gallerian och det var ren flax att jag tittade in. Vårens nyheter hade anlänt, och det med besked!

Jag blev kär. I Equal 5, nya serien. Yaiks säger jag bara! Var ba och langa upp kortet, och jag är så nöjd och glad nu. Sneakersbrutta som man är.




Våren ska travas in med klass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs me nya dosor :) snygga!!

2009-02-26 @ 18:33:47
Postat av: Anonym

härligt att bli sådär nöjd :D

2009-03-01 @ 18:55:36
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0