Elda på passionen!

Jag är så jävla glad att jag vågade släppa in kärleken och satsa till 110 procent nu. För kärleken är nog den bästa gåvan jag har kunnat ge mig själv. Känner mig så levande.

Och ännu mer levande känner jag mig när Nicke kysser mig, smeker mig, ser på mig med den där blicken eller bara säger att han älskar mig. Hur jävla corny det än må låta, så är det precis såhär jag känner mig just nu. Och jag tänker fortsätta mata passionen vi känner varandra emellan med en vedklabbe med jämna mellanrum så att elden aldrig må slockna.

Och när vi nu ikväll kommit hem från en alldeles förträfflig kryssning tillsammans med Anna och Fredde så känner jag mig ännu mer säker. Att få kramas och vara med varann på en främmande plats gör att det kittlar lite extra. Man kramas lite extra mycket. Man tyr sig lite extra mycket till varann. Ler mer än vanligt, skrattar mer än vanligt. Så roligt vi hade!


Love Is the light that surely glows
In the hearts of those who know
It´s a steady flame that grows

Feed the fire with all the passion you can show
Your faith will lead love where It has to go



Just the two of us.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är värd all kärlek till 200%! Glad för din skull :)



Sv; haha, jaa.. vi har även en skruttbil ;p höhö. lösen blir desamma som till inläggen med bilderna.. De fick du på facebook va??



Kramis

2009-10-20 @ 08:57:06
URL: http://maljaa.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Tycker det är jätteskoj att nicke nick träffat en tjej som du! Ni passar jättebra ihop:)

Jag förstår att ni kramades lite extra på båten med tanke på era grannar! hahahaha:) En kram blir man trygg av:) Kram!!

2009-10-21 @ 18:09:24
URL: http://annalundh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0