För välmåendets skull.

Jag tyckte det var dumt och inte investera i ett gymkort på Hofors gym när Nicke har återupptagit sin träning och jag spenderar så mycket tid här. Gymet är dessutom väldigt, väldigt fräscht! Så jag slog till och blev medlem och gymkortet damp i veckan ner i brevlådan.

Oj va vi har tränat! Igår stod jag 25 minuter på crosstrainern och avverkade 10 minuters löpning på bandet. Till saken hör att jag första gången inte ens orkade fem minuter på "crossen"... ganska snabb utveckling om du frågar mig, för den där maskinen är inte nådig!
Allt gick dessutom lättare att jag mindes och ta med min mp3-spelare hemifrån Hedemora. Tiden och svetten bara flög fram bland Nightwish, Britney, Scooter, Missy Elliott och alla andra.

Helt slut i dag, men känner mig ändå pigg tack vare träningen. Blir väl ett pass i dag igen och jag känner framförallt att min rygg blir mycket mycket bättre av det. Här ska tränas för välmående, och inget annat! Tiderna då viktnedgång och slimmad kropp var målet, är förbi.

Att jag dessutom kan träna tillsammans med min käresta gör det ju inte sämre direkt, han är en hård med rättvis personlig tränare minsann.

Kommentarer
Postat av: Malin

Man m´år så mkt bättre av lite träning å för att inte tala om hur mkt piggare man känner sig :)



Tummen upp för dig! :)



Kraam

2009-10-21 @ 12:57:05
URL: http://maljaa.bloggagratis.se
Postat av: Rebecca

Ja visst är det skönt att träna! Endorfinerna flödar :P

2009-10-22 @ 14:07:52
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/
Postat av: Tea

Go girl!! Jag hejar på dig gumman..:D

2009-10-23 @ 08:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0