När kärleken stormar in.

Vad gör man med all denna frihet som ett lösenord kommer med egentligen? Det finns så mycket jag skulle vilja berätta men vet inte i vilken ände jag ska börja... man kanske skulle slänga ut en fråga till er mina trogna läsare, vad vill ni att jag skriver en snutt om?

Jag är i alla fall of the singlesmarket! Sedan den 6 september 2009 är jag med en Nicke Persson från Hofors. Han är underbarast ever! Vi är i samma ålder och vet båda vad vi vill med livet, har samma mål och båda vill vara med varandra precis lika mycket. Det är en ohämmad känsla mellan oss som inte går att förklara, and i love it!

Trodde ärligt talat det skulle gå mycket längre tid innan jag skulle känna såhär igen, men tydligen går det inte att planera in i livet när kärleken bestämmer sig för att dundra in. Bara och hänga på känslan, och det är det jag gör nu! Ömsom livrädd, ömsom alldeles full av känslor och ömhet. Men det är väl så det ska vara? Det är en sådan rädsla att förlora allt det fantastiska.

Och det jag vet är att jag vill inte förlora den här underbara människan som nu finns i mitt liv och förgyller det, tar hand om mig, får mig att känna mig bäst i världen och pussar bort allt det onda. Orden sträcker sig inte så långt. För en gångs skull får jag till slut tunghäfta, och det händer väl inte överdrivet ofta när det kommer till mig. Men nu så... KÄRLEK! <3



Kommentarer
Postat av: ervasti

skön blogg, i like it! a lot ;)

2009-10-16 @ 00:01:25
URL: http://www.sebastianervasti.com/
Postat av: Petra

Härligt vännen, så skönt att höra att lyckan ler mot dig igen...Kram

2009-10-16 @ 00:16:02
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo
Postat av: siss

I finally made it... pust - jävla krångel me lösen o skit men men - skam den som ger sig, haha!! Och vad gäller din senaste i bloggen så kan jag bara säga -- den gamla klyschan äger! Dvs: Man vet aldrig när det vänder! ;)

2009-10-16 @ 11:32:25
Postat av: Suvi

är så glad för din skull kusse! roligt att höra att livet leker igen :)

2009-10-21 @ 10:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0