Sjögång.

Nu mina vänner är det pirr i magen á la deluxe! Jag är så fruktansvärd taggad inför morgondagen, då jag och Nicke åker på kryssning med gamla goa Cinderella tillsammans med hans kusin Anna och hennes man Fredde. Det ska bli så jävla skoj och komma bort! Om så bara för ett dygn.

Anna och Fredde bor också i Hofors och det paret vi umgåtts med mest hittills, ett hårt slitande par med hus, tre barn och ett giftermål i bakfickan. Och de är i samma ålder som oss! Ett par att beundra och de är verkligen värda också att få komma iväg ett tag.

Blir med all säkerhet god dricka, god mat, trevligt sällskap och förhoppningsvis en massa skratt. En yr förvirrad jönsa till Therésa har sprungit runt i lägenheten och försökt packa smalt men ändå effektivt. Blir nog en resväska modell mindre till slut ändå. Typiskt mig. Bäst man tar sig en hutt innan ombordstigning i morgon så man inte blir sjösjuk. Jag kan ju i alla fall försöka skylla på det, ha ha!

Trevlig helg på er mina vänner! Kom ihåg, var ni än vänder skallen så finns kärleken i luften! <3

Kommentarer
Postat av: siss

Yeee!! Fy fan va roligt syrran! Funderar själv på o ta en bastu imorn - ev att brossan kikar över :) Tänkte sitta o tjattra lite me honom över en öl eller två ;)

2009-10-16 @ 12:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0