Har jag en kork i röven eller?

Vecka 14 i dag, och visst är det faboulus, härligt, fint och allt det där jada jada med att vara gravid men ibland kan man faktiskt inte sopa saker under mattan som är mindre trevliga och låtsas som att de inte existerar. Det FINNS en baksida av medaljen.

Eftersom jag är känd för att vara mindre diskret i mina uttalanden, tänker jag inte vara annorlunda i min blogg. Ni som läser får faktiskt ta mig som jag är.... ursäkta mig men, jag är förstoppad! Hjälp. Symptomet dök upp som ett brev på posten när jag idag klev in i den fjortonde veckan. Där fick jag för man förra veckan konstaterade att guu så härligt att det är normalt där bak. Jo jo, där fick jag så jag teg.

Klev just ut från en halvtimmes lång flåssittning på dass, utan några imponerande resultat. Nä nu jävlar är det jag som proppar i mig lite extra psylliumskal så man får sig en genomkörare! För jag orkar inte sitta på skithuset och klämma så ögonen ploppar ur hålorna, och så är resultatet ljudet av ett sorgligt liiitet Plupp... Ändring pronto!

Och kom inte och säg att skit är äckligt (eller att jag är äcklig). Alla gör det, alla har det och let´s face it: Skiten avslöjar hur din kropp mår.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Det är B:et i bajset som gör det.

2010-04-26 @ 14:19:40
Postat av: Rebecca

Hahahaha det var dagens roligaste. Alltså roligt skrivet. Inte så kul att vara förstoppad. Hoppas det löser sig! Haha - nu var ju jag rolig...

2010-04-26 @ 15:49:45
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/
Postat av: ervasti

haha klockrent!

hoppas det blir bättre :)

2010-04-27 @ 17:57:34
URL: http://www.sebastianervasti.com/
Postat av: Katarina

Ha ha, du är braa kuul!

Du målar upp bilder så jag sitter och skrattar för mig själv.

Prova med katrinplommon.

Kram

2010-05-06 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0