Things to do.

Om det är något jag gillar med Hofors just nu så är det faktiskt Rondellen pizzeria. Trevliga gubbar bakom disken som alltid har ett leende på läpparna, är trevliga mot kunden och bjudet ALLTID på något när man handlar! Är det inte pizzasalladen så är det beasås eller vanlig sås. Det är ju sånt som gör att man återkommer! Förstås jättegoda pizzor också. Mums. Imorgon kör vi en dalarnatour igen - tänkte besöka kära far och Yvonne ute i skogen (läs Olshyttan) och sen svänga förbi vinkelboda och mor med familj. Pia bjuder på tacos till kvällen så dit beger vi oss när skymningen faller! Blir en kalaskul start på helgen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Siss

Vad härligt med lite planer! :) Själv funderar jag starkt på ikea med alex, ev målarboden också för en hink färg ;) Först ska jag frisera min make! Kram!

2010-04-09 @ 08:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0