Antiklimax tror jag det kallas.

Har jag någonsin fyllebloggat? Eller, fyllebloggar gör jag då rakt inte. Jag druckit-två-glas-vin-bloggar! Nicke hade köpt med en halva vin hem idag, som jag skulle ha med mig till Gävle när jag träffade sommarvikarietjejerna inför utgången. Blev det av? Nä.

Fy fan va besviken jag blev! Hade verkligen, verkligen sett framemot en utekväll med tjejkompisar och dessa nyfunna tjejer är verkligen guldkorn på min vänkarta. Öppna, sociala och ger av sig själva! Men men, vi kunde väl inte göra något åt att Jennys mamma bestämde sig för att kliva upp på stegen just idag och ramla och bryta benet... men lite bittert känns det fan, som Sara sade.

Sista chansen var det för oss också - eftersom en av tjejerna flyttar hem igen i helgen för att börja högskolestudierna igen. Bajs. Yeah well... så jag gråter en skvätt över en halva vin. Känns lite bättre när ruset omsluter hjärnan. Sådär lagom.

Nåväl - i morgon är en annan dag och jag får väl åka hem till damerna istället om vi ska få någon avskedsöl!

Kram vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0