Love.



Familjen får dig att gå framåt, familjen får dig att överleva - makes you survive. Älskar er. Och som ni ser så lever jag. Detta är jag och bror i Korsån på midsommarafton 2010. Kul hade vi, som synes! Kul måste man ha trots ruffa tider, annars går man fan under.





... och utan dig mitt hjärta, ja... får man sakna ord?


För att göra den här dagen ytterligare alldeles perfekt så rullar jag ikväll mot Gävle och träffar tjejerna jag sommarjobbat med i år, över en öl eller två. Det ska bli mycket trevligt!

En sak till; Livet är vad som händer när man är upptagen med och göra andra planer. Så är det.

Kommentarer
Postat av: Lindish

Myys! =)

2010-08-30 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0