Frilance motha-F.

Yeehopp, då har jag varit duktig på förmiddagen och bokat lite intervjuer och satt diverse bollar i rullning för veckan. Känns mycket bra. Får man lite extra cash även denna månad.

Nu när jag fått i mig lite lunch för ett tag sedan och gjort mig ren i duschen, så tar jag nog och lämnar missarna ensamma för en stund och kikar till Nicke som pluggar hårt på bibblan. Fy vilket värdelöst inlägg det här blev, piffar upp med en bild i alla fall!



Observera att jag har stenkoll på min deadline. Ett måste - annars
får man stryk. Eller något liknande, hehe.

Kommentarer
Postat av: Siss

Skittråkigt faktiskt, men å andra sidan så lämnar det ju över en del till fantasin!! :) Tex när du inte fixar din deadline o får stryk... haha - nädå jag skojar med dig!! Men faktiskt så såg jag framför mig hur glad Nickster blev när du kom dit och hälsade på - mitt i all trökig (?) läsning ;)

2010-02-03 @ 14:46:02
Postat av: Nicke

Det var guld värt med besök där på bibblan, fikonspråket höll på att ta över min hjärna och magen skrek, så när cheddarosten och jordnötssmörsmackorna kom var jag räddad :)

2010-02-04 @ 11:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0