Vill ha översikt.

Jag skulle vilja be er som läser om en tjänst. Eftersom jag har lösenskyddad blogg så vill jag försöka få ett översikt över vilka som läser, av er jag skickat ut lösenord till. Kan vara bra att ha noterat nämligen om jag skulle byta lösen någon gång så jag kan maila ut nytt till er som är återkommande besökare!

Så - jag ber er att tjoa något, vad som helst i kommentarsfältet så jag får lite översikt. Somliga skickar ut kontrolluppgifter, andra deklarerar såhär i början på året. Jag får koll på mina läsare.

En fet kram på er som är intresserade av och veta vad som händer i mitt liv!





Fest på lördag och jag är fettaggad! Och skumpa blir det of course.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Tjing tjong.. jag följer dig i din blogg.. Måste komma över till Hofors nån dag på kaffe. Faan inte långt mellan hoppa å LÅngsta heller.. Ha de bäst nu tjejen. Kram

2010-02-09 @ 20:17:07
Postat av: Rebecca

ha så kul på ferren på lördag! ser fram emot lite bilder sen! ;)

2010-02-09 @ 20:31:01
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Jag läser men det vet du ju!! Och du, när vi ska härja på balkongen nästa gång får du komma hit på dagen så du får laga maaaaaaassor med mat åt mig!! Dreglar när jag läser recepten och inser att pås-sås inte är himmelriket.

2010-02-09 @ 20:41:50
Postat av: Anonym

jag är en trogen läsare, som gärna fortsätter läsa om jag får såklart!! :) Hoppas du får de trevligt på lördag!! kram på dig!

2010-02-09 @ 20:56:33
URL: http://maljaa.bloggplatsen.se
Postat av: Siss

jooolåååå såå atteeee... ibland så kastar man väl ett getöga lr två hännä dååååå.... (dryg - ja.)

2010-02-10 @ 19:57:44
Postat av: Anonym

Jag hänger med i bloggen o tycker förstås att det är kanon att du oxå är vego nu! :) Du har ju förstås tjuvtränat en del genom åren då du lagat middag med mig! :) Kraaam

2010-02-11 @ 21:04:57
Postat av: Elisabeth W

tjohoo, jag är här typ 1 gg i månaden och sträck läser ♥

2010-02-16 @ 21:40:35
Postat av: Petra

Jag läser! Såklart...

2010-02-18 @ 11:08:44
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo
Postat av: Sara

Jag läser också ... Men är i det stora hela väldigt dålig på att läsa bloggar. Fast när jag blir för nyfiken på vad som händer däruppe tar jag mej en titt här!

2010-03-01 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0