Är man uttråkad så är man liksom.

Ok, man har inte så jävla mycket för sig, till och från, som arbetssökande och alla sysslor för dagen är avklarade och katterna sover i värmeljusets sken. Satt här med kaffekoppen och tänkte att jag surfar in på min gamle vän Lunarstorm och kikar. Jo det är sant! Den finns tamefan kvar, trot´eller ej.

Har skitmånga blogginlägg där så jag spanade in där och läste. Det är för övrigt av den anledningen jag fortfarande har min användare kvar där. Så jag läste igenom en enkät jag fyllt i typ 2008. Publicerar den igen, om än något uppdaterade svar. Enjoy! :)


DIG:

1. Hur lång är du ?
* 169,5 cm (den där halva suger...)

 

2. Vad vill du bli när du bli stor?
*  Assistent, sminkös eller journalist i tv.

 

3. Vad pluggar du ?
* Ingenting just nu. Har en journalistexamen dock.

 

4. Har du långt hår ?
* Halvlångt.

 

5. Vilken hårfärg har du ?
* Brunt. I like It.

 

6. Sminkar du dig ?
* När man ska se representabel ut såsom fester, kalas, hälsa på:ande eller storstadsbesök.

 

7. Har du haft sex senaste månaden?
* Jeo.

 

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
* Vita trosor och vit BH.

 

9. Har du kysst någon idag ?
* Smootchade upp Nicke en vända. Eller två. He he!


FAMILJ:

 

1. Bor dina föräldrar ihop ?
* No.

 

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?
* De har båda sin charm.

 

3. Hur många syskon har du ?
* En storesyster och två bröder, lille och store.

 

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
* Jag ringer dig när det är lite lugnare här hemma.

 

5. Hur många ställen har du bott på ?
* 16 olika platser under hela mitt liv. Det är helt galet.

 

6. Vem i din familj stör du dig mest på?
* Mamma, när hon oroar sig HELT i onödan. Men det ligger väl i generna antar jag ;)

 

7. Vilken familjemedlem är snällast?
* Omöjligt att avgöra. Alla är underbara.

 

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
* Det var nog med store och lillebror när stores fru fyllde år. Då käkade vi, drack öl och kollade på Robinson.


KOMPISAR:

 

1. När var du senast med nån kompis ?
* I fredags när vi besökte Falun och festade med Maria och Erika.

 

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
* Maria - efter partyt i Falun.

 

3. Har du kysst nån kompis ?
* Men självfallet!

 

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
* Någon form av kontakt har vi ju i alla fall. Kanske om ett par år, vem vet.

 

5. Vem har du varit kompis med längst ?
* Emma, vi har hängt ända sen fjärde klass vettu.

 

6. Vem känner dig bäst?
* Min mamma och min bror, de är mina goa vänner båda två.

 

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?
* Om hon inte frågade så skulle jag väl inte såra henne i onödan, men kan hon ta det så pikar jag nog lite iaf ;)

 

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
* Ibland. Är jag inte på socialhumör kan det kännas drygt.


VÅGAR DU:

 

1. Skrika åt dina föräldrar ?
* Om det krävs så. Sällan jag behöver vråla pipan av mig dock.

 

2. Klä dig annorlunda ?
* Är det något som JAG tycker är fint så bryr jag mig inte så mycket vad andra har för åsikter. Orka.

 

3. Vara dig själv ?
* Det är inget man ska våga, det är något man bör vara.

 

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?
* Även om jag just nu är lite lätt slapp, så jobbar jag på saken nere på gymet - så jodå det ska nog gå bra.

 

5. Pierca dig ?
* Har jag redan gjort. I näsan och läppen.

 

7. Ha sex på offentlig plats ?
* Det vill jag nog påstå.

 

8. Vara omogen ?
* Är jag int det redan? Vadå 29? HA HA!

 

9. Äta småkryp ?
* Om det gällde liv och död så!


DIVERSE:

 

1. När tuggade du tuggummi senast ?
* Tidigare idag när jag körde bil till Falun.

 

2. När var du på semester senast ?
* I oktober 2007 när jag var en vecka på Malta med exet.

 

3. Vilken färg är det på din tandborste ?
* Ingen aning. Seriöst! Fyller sin funktion iaf.

 

4. Är ditt hår tråkigt ?
* Lite kanske om man tänker på färgen. Borde tona det pronto!

 

5. Vem såg dig naken senast ?
* Nickster.

 

6. Hur ofta duschar du?
* Varannan dag oftast. Duscha är trist.

 

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
* Blir nog inte förrän framåt 1-tiden skulle jag gissa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0