Kom fram - var ni än är!

Ni KAN inte gömma er, latkorvar! Sju unika besökare på min blogg bara idag och det är många när jag har lösenskyddat och jag vet vilka som läser.

Jag lägger ned tid och energi på att både uppdatera skojiga bilder ibland och skriva utlämnande om mitt liv, lite feedback KAN ju rimligtvis inte vara så mycket begärt? Eller?! Ja, jag är hormonell och grinig i dag men det står jag för.
Loggar förväntansfull in på blogg.se och klickar på kommentarer. Idag måste ju några har kommenterat när jag bloggat om Sid och till och med lagt in bilder, tänker jag samtidigt som kommentarssidan laddar upp på skärmen. En comment. Happ.

Can you see where this is going? Kommentera... lite iaf? Jag kommenterar ALLTID när jag läser på era bloggar... snyft. För varje kommentar stiger mitt humör med gånger tio. Jag lovar! I do this for you!



Come ooon! :)

Kommentarer
Postat av: Siss

Skönt o se att det inte bara är jag som lackar ur emellanåt, då vet ju du precis hur det känns... ;)

2010-02-02 @ 10:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0