Mysbyxor är bra.

Jag kan ju inte påstå att jag fyllt dagen med nyttigheter idag, förutom när jag fick nåt cp-ryck av rastlöshet när Nicke var iväg och fikade på Hansson´s med en kompis. Skurade spisen, diskade, rensade kattlådan och torkade skåpluckorna. Tjoff tjoff. Vad lärde jag mig av det? Jo, är man förkyld som ett as så rensar lukten av surt kattpiss bihålorna, japp. Hu!

Annars har det varit mysbyxor på hela dagen och ta det mest lugnt, snyta sig och kramas lite både med katter och Nicke. Glömde bort förkylningen lite när Nicke kom hem med ett wienerbröd som jag mumsade i mig till en god kopp kaffe och ett vänneravsnitt.

Livet är bra gött ändå! I morgon: Fredag! Woho! Få se vad vi hittar på för bus då rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0