Avsaknad av pepp.

Jag hade åtta besökare på min blogg i går. Vilket är rätt mycket för och ha en låst blogg. Jaha, och vilka är ni då? Jag trodde ni hade förstått vid det här laget att jag behöver er pepp.

Om ni bryr er så mycket om mig så att ni bemödar er och gå in på min blogg för att läsa vad som händer efter bebis, nya livet och allt så är det väl inte så mycket begärt att ni skriver en liten rad innan ni byter adress och försvinner iväg i sajberspace? Så lat är inte ens jag. I´m no public service.

Det är inte bara diverse forum och Nicke som får mig att må bra/bättre... det är bloggen och ni där ute också! Massor! Krama mig, hälsa på mig, gööör nånting! som tjurfäktarn sa.


Btw - jag byter lösenord inom kort så vill ni fortsätta läsa så visa ert intresse. Tänkt på och göra det ett tag nu, så snart är det dax.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag kikar in här ibland och vill gärna fortsätta med det. :0) Blev det inge Darin igår? Winnerbäck var då lika bra som vanligt iaf! ;-)

Kram kram!

2010-07-29 @ 11:35:41
Postat av: Rebecca

Kom kom kom till Avesta och hälsa på! =)

2010-08-02 @ 18:21:13
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/
Postat av: Lindish

Precis som jag nämnde för dig förut så gillar jag att läsa din blogg. Och jag vill gärna fortsätta med det.

2010-08-03 @ 00:31:01
Postat av: Petra

Håller med Rebecca ;)



Jag vill ha lösen också ;) Och jag hopps att vi ses snaaaaart!!!

2010-08-03 @ 08:55:20
URL: http://petrisens.blogg.se/touchandgo
Postat av: Siss

PEEEEEPPPPP!!! :D

2010-08-06 @ 09:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0