Här bor vi nu!

Nu har vi flyttat. Och jag kan inte med ord beskriva känslan av en nystart - men det känns gudomligt. Om bara katterna kommer ikapp till fullo med omställningen så blir det ännu mer kanoners! De funderar lite, i synnerhet den äldre. Igår jamade han sig hes för att han ville ut. Stackarn. Mitt mammahjärta blödde lite.

Här kommer en bild på nya plejset, och den som inte kommer på fika eller hälsar på tvångshämtar vi. Helt enkelt. I dessa dagar blir vi glada av alla besök, sms, mail och telefonsamtal. Vi har bara börjat flina och mer blir det, jag lovar.




Lummigt, lugnt och alldeles underbart med villor och skogen som granne.
Hofors utkant rokkar!

(Vår lägenhet ligger längst upp till vänster)

Kommentarer
Postat av: Siss

Åh, verkar jättemysigt där! Jag ska komma och hälsa på så fort jag får läge... det är lite mkt just nu bara... Kramen.

2010-06-27 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0