I gränslandet.

Jag svävar någonstans mellan gråtande sorg och viljan att se framåt igen. Ni vet en sån där blödande sorg när man bara gråter emellanåt. Och ni vet en sån där framåtanda när man ser framåt, som horisonten när man står längst fram på ett kryssningsfartyg och en frisk vind blåser tag i ansiktet på en och viskar att Nu jävlar kommer det hända grejer! Någonstans där är det.

Är så outgrundligt trött på sorg nu. Kan vi inte få ha lite glid istället? Jag orkar inte vänta på att komma till horisonten. Jag vill dit NU. Jag vill hoppa över den här jobbiga tiden som bara sliter i mig och jag ständigt kämpar mot tomheten jag känner i mig.

Vi griper i det lilla och gläds just nu åt att få en nystart i form av en ny lägenhet som vi fått tag i, mitt i alltihop. Det är vi lättade och glada för. En nystart är precis vad vi behöver. Och lite mer kärlek. ÄNNU mer kärlek. Vi ska drunkna i kärlek i vår nya lya - det kan ni ge er fan på.

Kommentarer
Postat av: ervasti

Det är bra med mycket kärlek! Jag önskar er all lycka :)

2010-06-13 @ 20:44:46
URL: http://www.sebastianervasti.com/
Postat av: Petra

Åh var ska ni flytta?



Kram till er!

2010-06-14 @ 09:32:44
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo
Postat av: Bror!

Jag kommer och bidrar med lite kärlek ska du se :)

2010-06-14 @ 23:17:04
Postat av: Siss

Det kommer att bli perfekt med nya plejset, allt annat kommer sedan av sig själv! ;)

2010-06-20 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0