Saknad.

Jag har en sån där jobbig känsla idag när jag saknar vårt ofödda barn något så fruktansvärt. Lilla livet i magen. Alla andras magar växer eller föder sina älskade bebisar... men jag då? Vi då? Nä. Tomhetskänslan är överhängande i dag...

Skulle bara vilja göra något kul för att dämpa den här ångest delight jag känner, men ekonomin sätter stopp. Pengar rullar inte in som det ska just nu, för att citera Petter som sade tvärtom iofs. Håll tummarna att segskitarna Försäkringskassan får tummen ur nån gång! I wanna have some fun. Istället åker vi till gamla lägenheten och målar för andra dagen - så får vi hoppas att det blir FINT och att vi får plejset sålt nån gång. Som sagt... pengar borde rulla in typ nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0