Festligheter minsann.

Äntligen har det trillat in lite välförtjänta slantar på kontot igen. Jag och Nicke firade det hela i går med att käka middag på Hofors kinakrog Shanghai. Vi har ju inte setts på hela veckan så det var riktigt mojjigt att få vara med honom igen.
Riktigt jävla gott var det vill jag lova! Mätta i magen besökte vi Nickes kusin i hennes nya lya och satt där och snackade lite skit med folk som var där. Helmysigt, och sååååå skönt och roligt att vara lite social igen och komma ut lite!

Kvällen avslutades med hyrfilm, New moon, lite finska chips och ett par bitar stooora toblerone som var några av presenterna jag fick av syrran och Peter från taxfree för att jag varit så snäll och passat Alex.
Man blev bortskämd minsann. Fick även ett storpack finska tuggumipaket (Jenkki), pingvinlakrits, en låda med fazer chokladpraliner och en godisaskblandning á la Moomin! Ha ha, Störtskönt! Och inuti låg även en leksak - muminmamman i miniformat! Ho ho, passade mig perfa tyckte jag.

Ikväll fortsätter festligheterna då vi har bokat bord på restaurang Tzatziki i Falun i kväll där vi ska mumsa gott med Nickes kompis Sara och min Ella. Blir tokmys! Få se vad som händer efter det - var tydligen nå reggaedans någonstans. Nicke var sugen på öl, så ja, vi får se. Kul blir det i alla fall, life is good! Det här är vi fan värda.

Kommentarer
Postat av: Malin

åååh, nu blev jag avis ;) Tzatziki har verkligen sååå god mat ju!! Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram

2010-03-27 @ 21:10:28
URL: http://maljaa.bloggplatsen.se
Postat av: Siss

Ja, det är ni! :) Och till dig syrran kan jag bara säga: BRA JOBBAT!!! <3 Hoppas godiset räcker länge ;)

2010-03-28 @ 09:48:15
Postat av: Marlene

Låter som en mysig helg! Och ja, det är du väl förtjänt! Kram till dig

2010-03-28 @ 13:51:08
Postat av: Isa

Finskt godis i mitt hjärta!

2010-03-30 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0