Vad vill ni veta?

Jag har länge funderat på en grej... eftersom jag bara berör de ämnen som jag själv känner att jag vill skriva av mig om, och där det trycker på så att säga - så vet jag ju samtidigt inte alls vad ni vill veta och läsa om liksom.

Så... tycker ni jag ska ha en så kallad frågestund? Om ni känner att ni vill ställa en fråga till mig i kommentarsfältet om allt som hänt på sistone, vad som trycker mig, sorg, glädje, eller lite annat dravvel kanske så shoot!

Fråga vad som helst så ska jag samla alla frågor och svar i nästa blogginlägg. Allt från känsligt till mainstream funkar. Fråga anonymt om du vill dessutom! Det ni!

Kommer det inga frågor så utgår jag ifrån att ni är nöjda över det jag avslöjar och delar med mig av. Men det vore ju så klart kul och ha en lite mer engagerad crowd tillsammans med er en gång. Då och då liksom.

Hooya!

Kommentarer
Postat av: Therésa

Fem personer som loggat in i dag och läst detta inlägg... inga frågor. Undrar hur det ska tolkas? :)

2010-11-21 @ 22:10:09
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0