Di Leva i mitt hjärta.

The miracle of love, takes away the pain... han har så rätt allas vår kärleksminister Thomas Di Leva. Och jag kan verkligen KÄNNA hur hans härliga musik gör mig lugn. Det är till och med så att han kommer före i favoritlistan än Enya till och med. Önskar att jag bara hade honom som granne, och kunde knacka på en dimmig måndag med en påse bullar och be om en kram och ett gott råd.

För jag tror minsann att han har många sådana. Alla vänliga och kloka ord som kommit ur den mannens mun har jag inte hört maken till. Egentligen är det han säger inte så märkvärdigt, det är bara sådant som vi GLÖMMER i vardagens brus så vi stannar inte upp och hör allt det kloka, härliga, kärleksfulla och vänliga.

Om Di Leva skulle bestämma sig för att skriva en kärleksbok med kloka ord så är det jag som står först i kön med plastkortet i handen. Jag vill ha en pratstund med Thomas Di Leva, ska det vara så omöjligt? :) Thomas, kom hem till Gävle så tar vi en fika! <3



Di leva strålar i mitt liv just nu.
(Foto: dileva.org)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja han är en riktig sköning! Missade ju programmet i lördags eftersom vi var på fest hos Petra. Har dock intervjuat honom en gång i telefon. Vore ballt att träffa honom också! =)

2010-11-01 @ 14:33:11
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0