Hittade ett gammalt minneskort.

HJÄLP! Jag hittade gamla foton på ett minneskort i dag och tog en trip down memory lane... häng med vettja!



Jag som assexig stand in till Rocky med fetingblåtira! Coolt va?
Ni tror mig säkert om jag säger att jag fick den på fyllan, men om jag också säger att jag faktiskt ådrog mig den genom att bli knuffad in i en vägg, så vet jag inte om ni tror mig. Men så VAR det. Helt sick.




Min blondin-era. Man kanske skulle satsa på en liknande look igen?
(klicka för större bild)





... fast, när jag ser bilderna där jag är mörk inser jag hur jävla i går det känns och bli blond igen.
Nej - brunett it is!
Bilden till höger är förresten min visningsbild jag hade på nätdejtingsajten när jag träffade Nicke där. Fniss fniss! Tycker nog själv att jag är lite söt där.



Saknar i bland min tid i Uppsala när jag gjorde Upsala nya tidning. Underbar stad och kul hade jag!



Katarina, min snälla och stolliga hyresvärdinna!  ... mitt fina rum, lilla tv:n och massa serier.



Katarinas underbara och personliga katter Zeona och Lona, sakna.
Och så Malin på jobbet förstås.




Ja ni... när det blåser hårt i håret (läs livet) så är det bara och hålla i sig och åka med, för man vet aldrig vart man tar vägen och vilket fönster som öppnar sig. När en stängs öppnas alltid en annan.
Det måste jag komma i håg.

Nästa fönster jag tänker flyga in i är det på Annonsbladet i Sandviken, så får vi se vad det gör med mig! Hoppas på fler möjligheter här i livet - nu ska vi leva! Kom ihåg det, livet är för kort, Do It now!

Tack och bock, nästa bildvisning blir... näää! Det får ni väl logga in och titta. Kommentera as usual babes! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch då,vilken blåtira :/ kommer ihåg när du berättade händelsen..det är det jag säger,du passar bättre i blont hår ;)tycker verkligen att du ska skifta om ;)kram på dig!

2010-10-25 @ 14:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0