Kinesiska?


Är det NÅGON som ser att det står ... ja just det, längst upp till vänster?
Efter liiite vänster och högervridande såg jag att det står... smöööracs? Nee, vänta nu... smööör...gås? Och sen? Gurk...a? AHA! Smörgåsgurka! Nicke, världsbäst på att skriva tydligt. Det var som kinesiska, ha ha!

Åh jösses, ska tydligen åka och handla och Nickster skrev lite inhandlingslista. NÅGON av oss lär ju åka förkylning till trots, och Nicke jobbade i går trots annalkande sjukdom - så jag känner mig skyldig att sticka näsan utanför döra strax. Ugh, vill inte. Men ska bli skönt med lite mat hemma sen... Nicke får passa upp på mig ikväll tror jag.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Hörrö, försökte skriva tydligt för din skull. Vi får nog passa upp på oss själva ikväll. :)jag orkar inte röra mig så mycket.

2010-10-14 @ 17:17:28
Postat av: Brou!

Hahahah! Lagom snygg stil där xD

2010-10-14 @ 19:59:39
Postat av: Siss

hehehehehe!! Jag fick det till "smör @ oss" vid första anblicken, men det var ju såklart "smörgås" och "gurka" som skulle inhandlas ;) Eller satt ordet ihop?? :D

2010-10-15 @ 17:03:54
Postat av: Petra

Nästan lika svårt som japanska det där ;) hehe! Kul att du börjat videoblogga... =) Kram

2010-10-16 @ 22:51:02
URL: http://petrisens.blogg.se/touchandgo
Postat av: Mamma

Det måste va en konst och skriva så där :D

2010-10-18 @ 11:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0