I know you.

Jag VET ju att det är några stycken som är inne och läser/loggar in här nästan dagligen, som också fått barn. Varför inte ge er åsikt på det jag skriver om i kommentarsfältet? Lat, bråttom, inne i förbifarten, bara nyfiken med jävligt osocial... anledningarna kan va många till att man inte kommenterar - men i ärlighetens namn tar det ju inte lång stund. Vet jag ju själv när jag tvekar ibland.
Jag menar inte att ni ska bajsa ur er något krystat bara för min skull (jo lite för min skull, bara lite...) men jag är ganska säker på att någon av er allt som oftast sitter på något man vill skriva men skiter i det.

Om inte annat blir jag alltid skitglad av att få jämföra lite... som det där med sparkarna jag skrev om till exempel, sånt där brukar ju vara väldigt olika. Eller?!

Anyway... det är lika kul för mig att läsa kommentarer, som det är för er att läsa mina inlägg. Det var dagens reflektion från mig till er!

Kommentarer
Postat av: Bror

Folk är lata :)

2011-04-12 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0