Kiss kiss.

Jag har nog tappat räkningen för hur många gånger jag har sprungit på toa i dag. Första gången inleddes klockan 4.30 med ögon som streck och hasande fötter i mörkret. Undrar hur många gånger jag går på ett dygn egentligen? Tack och lov att jag sover när jag väl sover i alla fall. Dreglar och har mig - väldigt fresch.

Nästa vecka är det barnmorskebesök igen då, och jag känner mig väldigt lugn i nuläget. Pys gör mig glad varje dag den gör sig påmind genom små rörelser där inne. Bara och hålla tummarna att haon växer som den ska!
I dag började pickarna i magen innan jag ens hunnit ur sängen... det kändes så otroligt mysigt och jag kunde inte låta bli att för mig själv tänka: Du är så efterlängtad, älskade lilla unge. Sen började dagen med allt kissande.

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Hej, Tyvärr håller kissandet i sig iaf för mig. Jag tärs inte räkna efter hur många gånger jag springer på natten ja mins 5-6 gånger är det allt, så mycket sömn blir det inte..:)

2011-04-13 @ 14:48:11
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se
Postat av: Bror

Hahaha! Du har så roliga uttryck; "..med ögon som streck och hasande fötter" xD Jag ser också det framför mig, det gör det så kul! :D

2011-04-17 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0