Modiga jag.

Oj oj oj vad jag har varit modig i dag! Vi har varit och tittat på en barnvagn hos en snubbe som driver webbhandel här i Hofors, i dag. Det var ett väldigt bra pris, så vi slog fatiskt till på en duovagn med alla tänkbara tillbehör. Det får bära eller brista - som jag sagt tidigare!

Otroligt tjusig och kändes praktisk att köra med helt vändbar vagn á la kundvagn. Vägde nästan ingenting och hade spärrar och knappar överallt. En hel vetenskap alltså, men det blir nog kanon!





Snajs vagn!

Som om inte det vore nog så tog jag mod till mig att hämta upp babyboken från förrådet vi fick av Nickes mamma när jag var gravid med Knott. Jag kunde inte låta bli att le när jag såg den, nästa drag är att börja skriva i den under kategorin "i väntans tider". Oj va modig jag känner mig! Pys ger mig ständiga minikickar i skrivande stund som en påminnelse om en stark kärlek som jag återigen vågar välkomna i mitt/vårt liv. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Bror

Härligt!! You go! :)

2011-04-06 @ 22:29:21
Postat av: Petra

Det är så kul att se att det går framåt Theresa. Snart är du där med din lilla Pys, när var det exakt nu igen (förlåt har frågat 100 gånger). Och jag är så glad att jag är i Sverige och kan komma och hälsa på er då.



Kram

2011-04-07 @ 03:55:08
URL: http://petrisens.blogg.se/lostinmelbourne
Postat av: Ida Eriksson

Vilken fin vagn och vilket stort steg du nu tagit! Borde nog också börja lite smått men kikar in i barnrummet ibland där vi har barnkläder lite prylar!!



Vilken v är du nu i??



KRAM

2011-04-07 @ 09:36:41
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se
Postat av: Linda M

Svängbara framhjul är att rekommendera! =)

2011-04-13 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0