Rumla runt i magen.

Undrar hur lillfis ligger där inne just nu ja´... tycker mig inte alls känna lika starkt att den "knölar omkring" och buffar. Satte mig dock framåtlutad nyss efter att jag tagit på mig mina byxor, och tack vare att det skär in litegrann i nedre delen av magen så kunde jag känna hur det rumlar runt med jämna mellanrum. Puh. Man blir ju lite nojig... även fast jag läst massor om att de har gott om plats än så länge där inne, och kan ligga inåt, nedåt och inte alltid att man känner att de sparkas.

Jag är en sådan som vill att allt ska vara sig likt varje dag! I alla fall i det här fallet... men jag får väl acceptera och roll with it, att det förändras från dag till dag med hur aktiviteten är där inne. Än har jag ju inte passerat vecka 24 (går in i den på måndag, 23+0) så den hinner nog boxa till sig lite! Buff buff! <3

Mamma och pappa hejar på dig pys!

Kommentarer
Postat av: Pys pappa

Heja heja!

2011-04-11 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0