Det är slut nu.

Vi har haft många fina stunder, mysiga stunder och leende stunder. Men vi har också haft ett par bråkiga och svettiga stunder. Men det är slut nu - jag har slutat amma. Efter fyra månader av pumpa, pumpa, gråt, jubel, lycka och nödvändighet så har jag lyckats ge Egil många värdefulla droppar tack vare att jag inte gett upp trots många trötta och funderande kvällar om att göra det... Men icke. Och jag ska erkänna att jag är stolt som hållt i det såhär länge. Men nu är Egil stora killen - idag åt han gröt för första gången. Med En stolt pappa och kameran i högsta hugg och en lika leende och lycklig mamma intill som gladdes åt att Egil gapade direkt och åt villigt det vi gav honom! Heja älskade barn! Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Bror

Fan vad roligt :D

2011-12-22 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0