En mage och lite kärlek.

Jag tog mod till mig att fota en till magbild igår... sånt känns lite läskigt, men som jag sagt förut - det får bära eller brista! Bevis måste man ju ha oavsett hur det går ju. "I de allra flesta fall går graviditeten bra"... är en fras jag försöker tänka på nu. Here you have it!



Tror fortfarande att jag "bara är tjock och har gått upp i vikt"... men,
nu är det nog tveksamt. Eller? :)


Sedan vill jag tala om att jag har vääärldens bästa fästman som gav mig världens finaste överraskning i form av underbara ord som han skrivit ner när jag sovit. Det mötte mig när jag sur och måndagstrött satte mig vid köksbordet i morse. Även om det var snöigt ute så fick jag solsken i hjärtat hela dan! <3 Rosor, släng dig i väggen!

Kommentarer
Postat av: Siss

klapp klapp på magen :) Men jag ska inte bli en av de dryga som ska klappa din mage i tid o otid -lovar! ;) Du har väl sett solsidan - avsnittet där hon får spel då alla jävlar ska klämma på hennes mage? :D Igenkänningsfaktor i mitt fall iaf!

Härligt med fina värmande ord på <3:e dagen! Det mest personliga man kan ge sin käraste :)

2011-02-16 @ 10:05:29
Postat av: Marlene

Fiiiiiiin!

2011-02-17 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0