Det ska fixas, det ska fejas.

Äntligen fick jag journalen utskriven och mappad av barnmorskan i dag, under besöket! Så nu ligger den i bb-väskan tilllsammans med förlossningsbrevet som jag skrev ut, även det i dag hos svärpäronen. Inte hade jag gått upp något mer i vikt heller sedan sist hos barnmorskan. Har stått still i en månad nu, superskönt!

När vi ändå höll på med massa pysfix så monterade vi barnstolen i baksätet med botteninsatsen i dag.

Jag blev hysterisk ett tag över att inte veta hur man satte fast den i insatsen - och ännu surare när jag insåg att Nicke minsann hade stenkoll. Men efter lite lugna ner dig nu och diverse andra fraser så ramlade poletten ner och båda blev nöjda och glada.
Men jag tror nog att Nicke tyckte det var lugnast innan jag kom ut och störde honom, så han fick pyssla i fred utan mina ifrågasättningar. Däremot har han ett tålamod av järn med mig, den där guldklimpen. Jag förstår inte hur han gör, eller hur han orkar? Kärlekens vägar äro outgrundliga.

Innan 7 aug helst, vill vi ha ännu en guldklimp att krama, pussa och älska. Men tills dess krävs det nog också ett mått av tålamod har jag en känsla av.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Haha! Jag ser verkligen framför hur Nicke pysslar med stolen och sedan att du kommer ut där och talar om hur man ska göra xD Haha!

2011-07-22 @ 16:08:05
Postat av: Siss

Typiskt dig Therésa... :) Btw, har en hel kartong bebis-kläder kvar på övervåningen av någon anledning? Vill du titta senare vid tillfälle? Kanske finns ngt användbart till den lille :)

2011-07-23 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0