Ingen bebis i sikte.

Fick en känsla av att somliga tror att jag ligger och klämmer ut en bebis nu, eftersom jag inte varit aktiv på facebook på ett par dagar. Men nope, så är det inte. Här är jag, bebis i magen och tung med foglossning. Jag klagar inte, men ont gör det. Pys lever om så gott haon kan där inne i trängseln och jag hoppas varje dag att det ska kicka igång!

Vi har fördrivit hela helgen med att planera och fira Nickes 30-årsdag i dagarna två - därav lite offside. Men det har bara varit skönt. Vara ute i stugan och pillimoja lite och slåss med myggen.

Tragiskt egentligen... bara för att man inte skriver något på fejjan på några dagar så tror folk att man dött, protesterar, är deprimerad, sjuk eller har flytt landet. Eller, föder barn. Ha ha!

Om bebisen nu mot förmodan bestämmer sig att komma i dagarna så är det iaf inte på facebook den första uppdateringen kommer. Den kommer antingen här eller via ett sms till mina närmaste. Då vet ni! Pöss.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har totalt missat när det är beräknat men jag antar att det är nu och att du går över tiden?

Spännande! Önskar er all lycka!

2011-07-20 @ 16:29:24
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ser fram emot det sms:et! Ååå vad spännande det är! Stor kram från stockholmo

2011-07-21 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0