Den nakna sanningen.



Jag tänkte inte lägga upp den här bilden först. Jag visste inte om jag vågade... men av vilken anledning vet jag inte. Att ni skulle bli stötta? Att den kändes vulgär? Att det var för mycket?

Men sedan kom jag till insikt; Det här är ju bara den nakna sanningen, och såhär har jag det varma dagar när jag ligger i sängen. Kudde mellan knäna för foglossningen med magen i vädret, som känns skönt av nån anledning.

Sådana här bilder kan vara roligt att spara till eftervärlden, eller senare tillfällen, att titta på. Att minnas. Ja just ja, det var ju sådär det var... Så här har ni det, min vardag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Siss

Hej magen! Hoppas det är lite bättre nu när det är svalare väder, men antar att foglossningen inte ger sig förrän det är dags så att säga... Kram!

2011-06-15 @ 15:28:41
Postat av: Bror

Looks heavy ^^ Haha!

2011-06-15 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0