Framsteg.

Det var kärlek i luften igår, åh vad vi längtar efter pys där inne...



Nicke hälsade till miraklet i magen...
trots mina sexiga bristningar så skiter jag fullständigt i dem och väljer se det fina budskapet istället.


I dag hade vi besök hos barnmorskan och vi fick höra hjärtljuden för första gången. Det var så otroligt coolt! Snabba och hurtiga slag som höll sig efter kurvan och det är vi mycket lyckliga för. Vi båda log nog med hela ansiktet när vi hörde slagen och också hörde hur den flyttade på sig bort från dopplern (micen). Det lever jag länge på! Nu är det besök om fem veckor igen och då får jag gärna ha blivit ännu fetare, ha ha! Tills dess ska jag köpa en Weleda-kräm som är svindyr på hälsokostbutiken men helt klart värt det för att motverka fler bristningar.


Tog mod till mig att plocka fram bebiskläderna som var tänkta till Knott från början, nu får Pys ärva dem. Man måste våga älska igen och att se den lilla mössan gav mig lite mod på traven - att leva i nuet och våga se en framtid med en stor och härlig familj!



Är det inte lite så man vill lukta på kläderna, och ha dem bredvid
sig i sängen? <3

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Underbart att ni fått lyssna på bebben, och visst är det ngt speciellt med bebis kläder, än har vi inte plockat fram några kläder till vår skatt!!



Många kramar

2011-03-15 @ 16:15:26
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se
Postat av: Bror

Aaawh, morbror Jimmy längtar också efter Pys :>

2011-03-15 @ 20:59:06
Postat av: Siss

Dockhus!!! :D

2011-03-16 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0