Minibreak.

Det känns som att jag ska isolera mig ett tag nu - och bara satsa på att försöka fokusera på nuet och positiva tankar fram till ultraljudet nästa vecka. Fram tills dess vill jag bara vädja till er mina vänner att finnas kvar i mitt liv för att lyssna, skratta, orka, stötta, glädjas och allt det där... för jag behöver er! Det är lite som ett äktenskap, i nöd och lust. Och nu hoppas vi att det blir lust, lust, glädje, glädje och vår i våra hjärtan och goda nyheter i våra sinnen!

Love you guys! <3

Kommentarer
Postat av: Siss

Klart du ska! Det har aldrig skadat med en liten paus ;)

2011-03-04 @ 11:56:16
Postat av: Bror

Everytime, you know :)

2011-03-04 @ 21:48:35
Postat av: Petra

Hur har det gått med allt?

2011-03-09 @ 23:43:59
URL: http://petrisens.blogg.se/lostinmelbourne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0