Likt en virvelvind.

Yrsel hände, och jag vet inte varför. Helt plötsligt tog en virvel tag i huvudet när jag skulle vända på mig i sängen, och det är ännu oklart om det är graviditeten om gör det eller om stressen har slagit till. Jag hoppas verkligen att jag ska slippa stressymtom - men eftersom jag jobbar sista veckan så har jag försökt att göra ett extra bra jobb.

Men att försöka för hårt har ju aldrig funkat, det vet ju alla. Det är när jag gör tvärtom som det blir allra bäst i alla situationer.

Stannade hemma och sov på soffan med Sid hela eftermiddagen och gjorde så lite som möjligt, och i dag är jag på benen igen. Det grämer mig lite dock att jag fick offra sista gravidyogakursen i går... men som plåster på såren så fick jag en pdf med våra övningar skickade på mailen av min lärare, så nu kan jag göra det på egen hand! Måste bara skrota rätt på min yogamatta.

Pengar på kontot och för en gångs skull är jag assugen på att shoppa! Det har varit svalt på den intressefronten ett tag nu igen, men jag är i behov av både sommarkläder och lite kläder till pys. Få se om jag ska in på IKEA och tafsa lite på ett skötbord också, och ett sidebord. Låter dyrt, men säkerligen värt att investera i. Tur man får skattepengar som lök på laxen. Förresten så låter lax + lök skitäckligt.

Trevliga saker att se framemot inom kort: Gör min sista arbetsdag på Annonsbladet på tisdag! Jag, bror och syster besöker Rockstad Falun nästa lördag! Vi ska tillbringa nästa fredag i Korsån med goda vänner! Jag får vara ledig nästan hela juni! Roadtrip med min älskade! Och det mest älskvärda och längtansfulla behöver jag väl inte ens nämna. <3

Kommentarer
Postat av: Bror

Rockstad Falun kommer bli awesome! :)

2011-05-29 @ 23:45:48
Postat av: Siss

Shoppa är nyttigt! ;) Och jag kan inte låta bli att ha ganska höga förväntningar på Helloween... ;))))

2011-05-30 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0