What´s on your mind?

Dagens funderingar - som jag inte kan/vill dela på Facebook:

* Jag fick just en akut längtan efter Stockholm.
* Jag fick ett häftigt sug att babyshoppa en jävla massa.
* Jag blev lite oförklarligt orolig över att inte hitta till dagens gravidyogalektion i centrala Gävle, vid Gävle Yogaskola. Premiär i dag nämligen.
* Jag känner mig helt salig när jag ser hur magen hoppar av pys dagliga ommöblering.

Vad funderar du på just nu? :) Nyfiken ju. Se det som en statistisk undersökning - och samtidigt får jag lite koll på vilka som läser här inne! Nu latkorvar du inte, jävlar i mig, ha ha! Tänk på att jag är hormonell...

Kommentarer
Postat av: Anna Sunesson

Babyshoppa är det roligaste som finns så det är bara att sätta fart! :-P



Själv tänker jag på morgondagen... Vi har fixat barnvakt för att för en gångs skull gå ut och festa! På stadshotellet i Säter av alla ställen! Har köpt biljetter till en artist som spelar där imorrn så det har vi sett fram emot ett längre tag nu. Nu är det ju bara så att dom precis har fått alkoholtillståndet indraget!!! :O Jag verkar vara dömd till ett nyktert liv jämt och ständigt haha!! Men nog lika bra det, jag kommer ändå längta ihjäl mig efter mitt <3 Olle.

2011-05-05 @ 19:07:23
Postat av: Linda-Sara

Jag tänker på om jag ska gå och käka en macka eller inte. Mer avancerat än så är det inte en fredagskväll som denna. Och så tänker jag på världens finaste lille gosse som sover så sött.

2011-05-06 @ 22:32:13
URL: http://kallfront.blogspot.com
Postat av: Lakrits

Men om man inte har så mycket att filura på då? Förutom jobbdilemman och rinnkräkor på fönstret ;-)

2011-05-09 @ 21:14:02
Postat av: Johanna

Min största fundering just nu är: Blir det han å jag??!!



Du, jag skulle babyshoppa ihjäl mig ;)



Kram söt!

2011-05-09 @ 22:50:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Isa

Hur länge den lilla stannar.

Vad det är för nånting!?!

Mest vad det är, jag dör lite av nyfikenhet emellanåt.. :)

2011-05-10 @ 11:07:36
Postat av: Siss

Jag funderar på min potentiella nya tjänst... blir det jag eller min kollega som får den??? SUCK... Anställningsintervjun, kommer jag att dö eller göra succé? Helst ngt mittemellan... Tänker även på att det är fredag den 13:e idag - brukar inte göra det - men just idag ska jag klippa mig OCH gå på vårfest med jobbet i Falun. Vågat! Återigen: blir det bu eller bä? :) Som sagt... mkt nu!! Kram på dig <3

2011-05-13 @ 09:29:24
Postat av: Bror

Kommer jag någon gång hitta modet till att ingå i ett förhållande igen? Kommer jag bli en bra lastbilschaufför..? Kommer jag någon dag i framtiden stå där stolt i min polisuniform och ta emot polisexamen? Man har mycket funderingar :)

2011-05-13 @ 20:09:11
Postat av: Petra

Kommer jag någonsin sluta hatta omkring i livet och landa? Kommer jag att hitta drömjobbet, drömbostaden, bilda familj? Kommer det blir fint väder i sommar? ;)

2011-05-16 @ 05:20:55
URL: http://petrisens.blogg.se/lostinmelbourne
Postat av: Anna Sunesson

Funderar på att det faktiskt skulle va kul med lite respons på dom få inlägg man gör... ;-) Kram på er!

2011-05-16 @ 11:02:51
Postat av: Therésa

Åtta kommentarer, och lika många läsare, har gjort ett avtryck i undersökningen! :) Jag väntar ett par dagar till innan jag fortsätter bloggandet.



Vad gäller att svara på era kommentarer så blir det lite knöligt för mig att göra det... jag måste gå in på min blogg, skriva där, sen gå in på min bloggsida igen, godkänna min egen kommentar osv. Jag är dock överlycklig att ni skriver något! :D

2011-05-16 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0