I en egen liten värld.

Kom på mig själv med att jubla glatt och pussa Egil på kinden vid upprepade tillfällen, där han förvånat satt i sin babysitter, för att jag lyckade suga ut en gigantisk snorkråka med sugen - utan gråt! Snacka om att man lever i ett parallellt universum just nu.

Ska jag tillägga att jag för en timme sedan blev överlycklig för att jag hörde att Egil äntligen bajsade när han låg i min famn efter maten. Har han inte mökat ur sig på ett tag så blir jag ju lite nojig... Återigen, man är i sin egna lilla värld.

Och i vår egna lilla värld så diskar jag nappflaskor med tillhörande nappar säkert... tjugo gånger om dan? Och då överdriver jag inte. Handkräm nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0