Jag är kvar.

Ni har väl inte gett upp hoppet om mig? Inser när jag loggar in på blogg.se att mina inlägg är lite glesa... men ni kan ju gissa vad som upptar min tid mest hela tiden, nu för tiden? :) Egil den underbare så klart.

Smyger omkring med honom på axeln och ömsom myser, ömsom rapar honom. Vi promenerar med vagnen och tar tupplurer ihop medan pappa jobbar. Och så längtar vi lite efter honom när vi är ensamma. Men när han väl kommer hem är det pappamys för hela slanten. Det är så fint att se - kärleken är gränslös.

Kommentarer
Postat av: Siss

Nädå! Vet väl hur det är att vara nybliven mor :) Så det gör inget att det är lite g l e s t mellan inläggen. Annars då? Börjat flyttpacka än? Går det bra med crazy grannen?

2011-10-04 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0