Försöker vara en bra mamma.

Det är INTE lätt att försöka vara en härlig och bra mamma till Egil när det känns som att man ska skaka ur kläderna av feberfrossa! Han ser ju förstås, tack och lov, ingen skillnad utan gapar hungrigt som vanligt. Jag ger honom skakande bröstet för att lätta på trycket. Ja ni, när väl min delvisa stockning lättat på höger sida så dök samma symtom upp på höger sida igår när vi var i Korsån. Trots bröstvärmare och annat. Fast jag tror inte kyla är boven för mig, utan dilemmat är att min mjölkproduktion är fetinghög så den läcker ut i bröstvävnaden... Mys va? Har fått låna en bröstpump av bvc och ska försöka kicka igång den idag - när jag nu ska hinna koka delarna. Ah, Nicke fixar. Min hjälte. Får nog kapitulera för en alvedon även ikväll om jag ska orka natten sen. Men så länge mammas och pappas hjärta får allt han behöver så kan jag ha feber en vecka till. Typ så. Annars mår vi toppen! Mer om det när jag känner mig piggare.

Kommentarer
Postat av: Bror

Meh! Nu får du krya på dig :)



Det här kanske piggar upp:

http://open.spotify.com/track/1ReeWAITR63I9DhxH3P85B

2011-09-06 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0