Våra barn och internet.

Alltså fy fan vad jag mår illa när jag ser hur vissa outar sina barn på nätet! Illa! Och jag som ifrågasatte en bild dit, ett blogginlägg dit som behandlar mitt barn med högsta respekt. Att, typ, ta en bild på sitt barns bajsblöja och lägga upp på facebook är fan inte ok. Vi snackar den ligan. Jag blir mer och mer införstådd i att allt fastnar på nätet. På ett eller annat vis, och jag tänker också på att om min blogg tex, lever vidare när Egil blir tonåring så kommer även han läsa detta. Och hur ska jag då förklara för honom att jag skrivit si eller så? Nej men snälla, tänk efter före... Det har jag börjat med. Från och med nu.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja men fan, alla vill ju se bajs, det vet vi ju alla :)

2012-04-05 @ 21:49:43
Postat av: Kallfront

En kompis till mig lade upp en bild på facebook hennes unges bajskorv i pottan. Första bajset i pottan. Men vill man verkligen dela det med 300 "vänner"? Noll integritet.

2012-04-08 @ 20:01:31
URL: http://kallfront.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0