För ett år sedan, ganska exakt, stod jag l...

mms_img30924 (MMS)

För ett år sedan, ganska exakt, stod jag lutad mot en gåstol med en enorm mage. Ett stadigt tryck nedåt och det var knappt 1,5 timme kvar innan vår älskade pojke Egil skulle se dagens ljus. Och idag är dagen då vi myst och sjungit i sängen med paket och pussar. Lite goda skorpor och snaskig fruktdricka. Ett födelsedagsbad och finkläder på. En speciell helg med mkt nostalgi, underbara minnen och stort firande. Med gråten i halsen ser jag på vår son som somnar i sin sköna säng efter en heldag av uppvaktning. Det är nästan så jag blir rädd av att vara såhär lycklig. Att det kunde bli så bra!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Amazing! :)

2012-08-12 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0