Snart smäller det.

Jag sitter och taggar sönder för Lady Gaga i morgon, i Stockholm! Äntligen, äntligen ska min tidiga födelsedagspresent förverkligas. Rum har bokats via Blocket som jag, Maria, Micke och Helena ska dela på. En nerresa med SJ är bokad och nu bevakar jag hemresebiljetten på Tradera. Tricky business.
Men samtidigt tänker jag, som alla andra mödrar, på hur mycket jag ska sakna Egil. Inget ovanligt på himlen, men som alltid får han det bäst hos farmor och farfar. Det vet jag. Nicke som gör sin plikt i saltgruvan hämtar upp honom på fredag.

Nej nu är det dags att tänka på lillens packning, min packning, lite praktisk logistikräkning med tiden. Och så memorera de sista låttexterna förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0