En tuff period.

De senaste två veckorna har jag varken haft ork eller lust att blogga. Den här sista utvecklingsfasen som Egil har befunnit sig i har varit den mest krävande av de alla. Som förstås ska resultera i något bra, han vill lära sig att gå nu. Och det FORT! Vilket resulterar i att han blir förbannad, gnällig, ledsen och arg när saker och ting inte går som han vill. Mamma blir exakt likadan för att jag försöker så hårt att han ska vara nöjd och glad. Svårt. Plus att andra tanden i överkäken bestämde sig för att spricka igenom när det var som mest med allt. Ibland ska det kännas att man lever! Men för Egil - allt för dig mammas hjärta!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Mycket att berätta för honom när han är stor ;)

2012-07-02 @ 17:39:00
Postat av: Lakrits

Heja dig babe!! Och så måste jag skriva mitt eviga "det här är en period, det kommer gå över" :-) Vet att det är en klen tröst men det ÄR sant! Du är så tapper honey.

2012-07-05 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0