Jag är så lycklig.

Det finns knappt några ord som kan beskriva hur rätt det känns att ha gift sig med Nicke. Äntligen! Det finns så mycket kärlek, och bortom allt vardagstrassel som ju alla par har ibland, så var det bara kärleken som fick utrymme i lördags.
 
Och det var fjärilar, bomber, fyrverkerier och lyckotårar om vartannat. Efter en månad av planering gick allting så väldigt fort. Jag är så evigt glad att vi har detta förevigat på film så att vi om någon månad kan se tillbaks på ceremonin igen och förundras - vi är faktiskt gifta. Våra barn är trygga och vi har deklarerat vår kärlek för omvärlden. Det känns som att det är nu livet börjar på riktigt.
 
Jag delar med mig av några högst privata bilder som inte är avsedda att delas på något annat forum förutom här, men kommentera gärna och kom med glädjerop. Själv går jag fortfarande och ropar här hemma. Har inte förmått mig att plocka undan alla gratulationskort eller riktigt packa upp övernattningsväskan från vår bröllopsnatt. Jag är redan så nostalgisk att det gör ont i hjärtat. Så häftigt var det. Det finns ingen anledning att vänta med något så vackert om man älskar sin partner så mycket. Jag ångrar ingenting, jag är fru, Nicke är min man och nu ser vi framåt! 
 
Tack alla underbaringar som kom på vårt bröllop och som så generöst gav av sig själv och vackra gåvor. Det var över våra förväntningar! Vi är evigt tacksamma, för att använda ett väl använt uttryck. Men det är vi, på riktigt. 
 
Tårar och kärlek under vår andra låt.
 
 
Ringarna <3
 
Tårtan gjorde succé - dessutom helt mjölkfri!
 
Pussar var det gott om denna kväll. <3
 
Foto: Jimmy Hongisto

Kommentarer
Postat av: Johanna

Superfina ni! Det glädjer mig att ni hade en underbar dag! En dag ni kommer minnas med glädje, jag ler fortfarande för mig själv när jag tänker tillbaka på våran bröllopsdag! Supergrattis Herr och Fru Persson!

2013-12-12 @ 23:10:34
Postat av: Lindis

Oj, vad fina ni var! Jag hade svårt att tänka mig att en höggravid kvinna kan vara vacker och ha utstrålning. Men där hade jag fel! Oj, så vacker!! Stor kram och lycka till!

Svar: Tusen tack söta du! Kände mig jättefin :D Nicke var också väldigt vacker den dagen och har kämpat hårt med mat och träning <3
Therésa

2013-12-14 @ 20:18:06
Postat av: Eva Langefalk

Jättefina bilder på ett vackeert brudpar!!! Grattis än en gån och må ni leva lyckliga tillsammans i alla era dagar!!!!!!

2013-12-18 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0