Och så fyllde han ett.

För ett år sedan, om en halvtimme, kom Sam till världen. Våran lilla gaphals, älskade kakan, finaste Sam. Gladskiten. Rumphasarn. Jag kan inte riktigt fatta hur snabbt tiden har gått!
Vi planerade kalas i vår kvarterslokal här på baksidan som jag och min granne Annica hjälptes åt att pynta igår. Superfint verkligen med banderoller, ballongtema och vimplar! En tårta med Sams söta ansikte på, massa hembakt och ett intensivt kalas med ett litet födelsedagsbarn som till och med hade strössel och grädde i håret. Kan ju inte bli annat när han avslutar det hela med att hiva papptallriken bakom huvudet, ha ha!

Älskade du, tack för att du kom och visade mamma var skåpet skulle stå. Tack för att du har utmanat mig och gett mig starkare tålamod. Jag hade inte varit någonting utan dig och dina storebröder. Äiti rakastaa teitää älyttömän paljon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0